Klacht

Wij streven kraamzorg van zo hoog mogelijke kwaliteit te leveren zodat we aan jullie wensen kunnen voldoen. Mochten jullie toch niet tevreden zijn over onze kraamzorg, dan vinden wij het belangrijk dat jullie dit aan ons melden, zodat wij onze zorgverlening kunnen verbeteren.

Wij raden jullie aan dit zo snel mogelijk te bespreken met de kraamverzorgende. Een gesprek werkt vaak verhelderend.

Mocht dit gesprek niet tot een bevredigende oplossing leiden dan kunnen jullie de klacht schriftelijk indienen bij onze directie. KraamzorgVida, mevrouw M.M. van Nielen-Sloot, Schonerwoerdstraat 7,1107GA Amsterdam.

Of bij onze klachtenfunctionaris de heer mr. S.C. van der Leer (bij voorkeur) via sebastiaan@geboortezorgplus.nl of schriftelijk sturen naar Geboortezorgplus Franchise Hasselaarsweg 18, 1704 DW Heerhugowaard.

Komt ook daarmee geen bevredigende oplossing, dan kunnen jullie de klacht schriftelijk sturen aan de geschillencommissie via onze Brancheorganisatie. Geschillencommissie Verpleging, verzorging en Geboortezorg. De Geschillencommissie Zorg, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Meer lezen over het klachtenreglement? Klik hier

menu